MODRÁ SIMKA využívá technologii sítě Vodafone, tudíž mapa pokrytí se shoduje s mapou pokrytí operátora Vodafone Czech Republic a.s.
Mohu mít pod jednou smlouvou více čísel?
Ano, počet čísel pod jednou smlouvou není omezen. Lze také nastavit platbu za využívané služby z různých bankovních účtů. Tato služba je výhodná např. pro rodiny, kde rodiče chtějí přispívat svým dětem na mobil. Objednat další číslo.
Kolik mě stojí volání na vaší linku?
Ze sítě MODRÁ SIMKA můžete volat zdarma na infolinku *55. Volání na infolinku 730 774 730 je zpoplatněno dle tarifu volání na bílé linky.
Jak a kde mohu zaplatit účet za telefon?
Můžete platit bankovním převodem na náš účet 1387277147/2700 nebo hotově na kterékoliv pobočce Unicredit bank a.s., kde jako variabilní symbol uvedete číslo Vašeho vyúčtování.
Co mám dělat v případě odcizení nebo ztrátě SIM karty?
Odcizený mobilní telefon s MODROU SIMKOU určitě nechte ihned zablokovat, aby ho nikdo cizí nemohl používat. Kontaktujte ihned naše operátory na lince 730 774 730. Pro identifikaci bude nutno uvést Vaše telefonní číslo, číslo smlouvy a identifikační číslo. Jako důvod odpojení čísla uveďte krádež či ztrátu. Do žádosti uvedete, kam budete chtít poslat duplikát SIM karty.
Kdo je Virtuální operátor?
Virtuální operátor je mobilní operátor, který nedisponuje vlastní infrastrukturou, ale pronajímá si ji od jiného poskytovatele sítě. Veškeré další služby však poskytuje sám.
Co je to FUP (Fair User Policy) a jak funguje?
FUP (Fair User Policy = pravidla férového užívání) se stará o to, aby všichni naši zákazníci měli stejnou dostupnost a kvalitu datového připojení. Používá se v případech, kdy objem přenášených dat přesahuje předem stanovené hranice. Po překročení daného objemu dat v zúčtovacím období je dočasně snížena rychlost datového připojení na 20 kb/s.
ČASTÉ OTÁZKY K VOLÁNÍ
Co je to ČVOP? (Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele)
Jedná se o čtrnáctimístné číslo, které slouží jako kód/identifikátor pro přenos Vašeho stávajícího telefonního čísla mezi operátory. ČVOP generuje vždy opouštěný poskytovatel (operátor) a je potřeba o něj zažádat. Následně ČVOP uvedete v objednávce při převodu k novému operátorovi (poskytovateli). ČVOP je platné 60 dní od data vygenerování.
Kde najdu podrobný výpis hovorů?
Podrobný výpis hovorů, spolu s fakturami, naleznete na svém klientském účtu, na který se dostanete po přihlášení na našich internetových stránkách v záložce Můj účet.
Lze nastavit limit na volání?
Limit na volání lze nastavit službou STOP limit – light, kde při překročení 90% limitu obdržíte informační SMS.
Kde najdu ceny jednotlivých služeb?
Ceník služeb naleznete v záložce Ceník služeb na našich internetových stránkách.
Kde najdu mapu pokrytí signálem?
MODRÁ SIMKA využívá technologii sítě Vodafone, tudíž mapa pokrytí se shoduje s mapou pokrytí operátora Vodafone Czech Republic a.s.
Mohu mít pod jednou smlouvou více čísel?
Ano, počet čísel pod jednou smlouvou není omezen. Lze také nastavit platbu za využívané služby z různých bankovních účtů. Tato služba je výhodná např. pro rodiny, kde rodiče chtějí přispívat svým dětem na mobil. Objednat další číslo.
Kolik mě stojí volání na vaší linku?
Ze sítě MODRÁ SIMKA můžete volat zdarma na infolinku *55. Volání na infolinku 730 774 730 je zpoplatněno dle tarifu volání na bílé linky.
Jak a kde mohu zaplatit účet za telefon?
Můžete platit bankovním převodem na náš účet 1387277147/2700 nebo hotově na kterékoliv pobočce Unicredit bank a.s., kde jako variabilní symbol uvedete číslo Vašeho vyúčtování.
Co mám dělat v případě odcizení nebo ztrátě SIM karty?
Odcizený mobilní telefon s MODROU SIMKOU určitě nechte ihned zablokovat, aby ho nikdo cizí nemohl používat. Kontaktujte ihned naše operátory na lince 730 774 730. Pro identifikaci bude nutno uvést Vaše telefonní číslo, číslo smlouvy a identifikační číslo. Jako důvod odpojení čísla uveďte krádež či ztrátu. Do žádosti uvedete, kam budete chtít poslat duplikát SIM karty.
Kdo je Virtuální operátor?
Virtuální operátor je mobilní operátor, který nedisponuje vlastní infrastrukturou, ale pronajímá si ji od jiného poskytovatele sítě. Veškeré další služby však poskytuje sám.
Co je to FUP (Fair User Policy) a jak funguje?
FUP (Fair User Policy = pravidla férového užívání) se stará o to, aby všichni naši zákazníci měli stejnou dostupnost a kvalitu datového připojení. Používá se v případech, kdy objem přenášených dat přesahuje předem stanovené hranice. Po překročení daného objemu dat v zúčtovacím období je dočasně snížena rychlost datového připojení na 20 kb/s.